Pandemie COVID- 19 a přijatá opatření

Vážení zákazníci s ohledem na aktuální situaci rozšíření onemocnění COVID-19 a vyhlášení nouzového stavu naše společnost rozhodla o přijetí několika opatření s ohledem na zdraví zákazníků, zaměstnanců a spolupracovníků.


COVID 19

Aktuální informace v souvislosti s coronavirem COVID-19

Naší nejvyšší prioritou jsou dvě věci:

  • Zdraví našich zákazníků, zaměstnanců a spolupracovníků
  • Splnění závazků našim zákazníkům

Proto jsme zavedli řadu bezpečnostních opatření a neustále je přizpůsobuje aktuálním podmínkám.

Odečty indikátorů topných nákladů a vodoměrů

Nahlašovat stavy vodoměrů a elektronických indikátorů (VIPA EC a VIPA EC Infra, po skončení zúčtovacího období, nejčastěji po 1.1.) je možné pomocí formulářů nebo pomocí e-mailu. Pro potvrzení Vašeho odečtu prosím vždy přikládejte fotografie odečítaných měřidel s čitelným stavem a viditelným zaplombováním.

Obchod

Obchodní oddělení pracuje v omezeném rozsahu. Jsou zrušena veškerá osobní jednání se zákazníky. Nabídky, konzultace a řešení smluv pokračuje pomocí telefonické nebo e-mailové komunikace.

Rozúčtovací služby

Práce na rozpočtech není pozastavena a pokračuje v omezeném režimu. Prosíme o maximální využití elektronické komunikace.

Prosíme Vás o trpělivost při zpracování Vašich rozúčtování. S ohledem na karanténu některých zaměstnanců nemáme k dispozici plnou kapacitu. Přesto se snažíme zpracovávat přijaté podklady v co nejkratších termínech. Dotazy prosím zasílejte primárně na e-mail vipa@vipa.cz, ke kterému mají přístup i kolegové na home office.

Rozúčtování jsou zasílána pomocí obyčejných zásilek nebo pomocí doručovacích služeb.

Je zakázáno osobní předávání podkladů a vyzvedávání rozúčtování.

COVID 19

Situaci zvládneme se vzájemným respektem.

Děkujeme za spolupráci a trpělivost.